ببینیم | مجموعه " بهزیستی با اشاره" ؛ قسمت دوم

همانطور که می دانید ناشنوایان یکی از گروه های هدف اصلی بهزیستی هستند که در مراجعات خود به ادارات، موسسات و مراکز زیرمجموعه بهزیستی به دلیل آشنایی محدود کارکنان با مهارت های ارتباطی این گروه به ویژه زبان اشاره، در تعاملات و پیگیری امور اداری خود دچار مشکل هستند. از طرفی ممکن است فراگیری کامل زبان اشاره برای کلیه کارکنان عملی نباشد لذا در فصل اول این مجموعه و در دو بخش عمومی و تخصصی شما را با مهمترین و پرکاربردترین کلمات و اصطلاحات روزمره آشنا می کنیم. امید که این مجموعه به شما در تسهیل ارتباط با ناشنوایان عزیز یاری رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد