با هم ببینیم| شهرری| پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر 

داود خادم سرپرست بهزیستی  شهرستان ری با اشاره به مصوبات مناسب سازی معابر عمومی برای توانخواهان، سالمندان، جانبازان و استفاده  امکانات شهری در جامعه اقدامات صورت گرفته را بسیار ضعیف دانست و از مسئولین ذیربط درخواست کرد تا با بررسی بیشتر امکانات و فضای بسیار مناسب را برای این قشر از افراد جامعه فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرپرست بهزیستی شهرستان ری گفت: توانخواهان و افراد دارای معلولیت به عنوان بخشی از جمعیت کشور باید از حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی برخوردار باشند و خواستار پیگیری حقوق این افراد در جامعه هستیم.

خادم اذعان کرد: متاسفانه در سطح شهرستان ری فقط ۴ اداره اقدام به مناسب سازی محیط و تعداد اندکی بانک دسترسی به عابر بانک ها را تسهیل کرده اند آسانسورهای  ادارات، مجتمع های تجاری و سایر معابر برای معلولان وسالمندان مناسب سازی نشده است و خیلی از پاساژها و مراکز خرید در حال ساخت مبحث مناسب سازی را رعایت نمی کنند و یا حتی در زیرزمین ها احداث می شوند که از شهرداری ها درخواست می کنیم مجوز برای این پروژه ها صادر نکنند.  

وی با اشاره به مکاتباتی که با ادارات مربوط در این خصوص انجام شده است تاکید کرد، در صورت بی توجهی مسئولان و قصور آنان در بحث مناسب سازی معابر در محاکم قضایی علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد.

کد خبر 64968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد