دشتی | رئیس  جمعیت هلال احمر با رئیس بهزیستی دشتی دیدار کرد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت در خصوص گسترش همکاری های بیشتر دو نهاد در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این نشست سید اسماعیل جعفری رئیس هلال احمر شهرستان دشتی گفت : کار کردن در بهزیستی سختی های بسیار دارد و افرادی که در این نهاد مقدس فعالیت دارند به نوعی ایثار می کنند و با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند، نیروهای خدوم وَ مهربان این سازمان تلاشگر وَ امدادرسان ، رهروان راستین قافله انبیا ، اولیا وَ مقربان خداوند هستند ، چرا کِه دَر تاریخ بشر ، همواره کمک رسانی به انسان ها ، محور وَ اساس زندگی کسانی بوده کِه عشق وَ دلدادگی بِه خداوند متعال را داشته اند.

جعفری ادامه داد: بهزیستی وهلال احمر در بسیاری از محورهای کاری تشابه و قرابت کاری دارند. و در پی آن هستیم که بتوانیم خدمات ارزنده ای را به افراد نیازمند و جامعه معلولین و مددجویان ارائه دهیم و در مسیر انجام این وظایف نیازمند تعامل با یکدیگر می باشیم.

سید اسماعیل جعفری بیان نمود: جمعیت هلال احمر شهرستان در رسیدگی به مشکلات جامعه هدف بهزیستی بخصوص توزیع بسته های معیشتی و پرداخت کمک هزینه های درمانی به مددجویان همکاری لازم را با بهزیستی دارد.

مراد زارع رئیس بهزیستی دشتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر در این اداره گفت: تعامل و هم افزایی موضوع مهم و تاثیرگذاری است که دستگاه های اجرایی با استفاده از این مهم موجبات موفقیت و پیشرفت جامعه را فراهم می کنند. و همواره میان بهزیستی و هلال احمر این شهرستان تعاملات مثبت و سازنده ای در جهت پیشگیری از حادثه و بسیاری از آسیب ها وجود داشته است. 

زارع بیان کرد: با توجه به وجوه مشترک فراوانی که بین ماموریتهای بهزیستی وجمعیت هلال احمر وجود دارد ایجاد زمینه های همکاری هرچه بیشتر این دو مجموعه میتواند بستر ساز برداشتنن قدمهای موثر وخدمات ماندگار وارزشمندی در سطح جامعه باشد. و تلاش هر دو سازمان برای رفع مشکلات مردم است و همه ی ما جمع شده ایم که این مسئولیت را در جهت خدمت به مردم بصورت واقعی به دور از ادعا و تظاهر به خوبی انجام دهیم و خدمت به مردم با همین رویکرد تعاملی و اشتراک گذاری کار با یکدیگر و همسویی و همراهی با هم اتفاق می افتد.

کد خبر 64920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد