پیام قدردانی و سپاس مدیر کل بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام در پیامی از همکاران مشارکت کننده در استقبال، پذیرایی و بدرقه کاروان های جامعه هدف زائر حسینی(ع) قدردانی کرد.

به‌ گزارش روز جمعه روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است:

«در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان که کاروانهای عشاق حسینی از مناطق مختلف کشور را روانه مهران کرده تا خود را به حریم عشق برسانند، خدمت رسانی به میهمانان سالار شهیدان مدال افتخاری برای مردمان دیار عروس زاگرس است.

اداره کل بهزیستی نیز این روزها میزبان عزیزترین قشر جامعه بود که میهمان اباعبدالله(ع) بودند و از مهران قدگاه زائران اربعین حسینی عبور و راهی سرزمین عشق شدند.

در این بین افتخار خادمی به میهمانان حسینی جامعه هدف به مجموعه کارکنان اداره کل بهزیستی در استان ایلام تعلق گرفت و طی چند روز اخیر کارکنان خدوم این مجموعه زیباترین تصاویر خدمت رسانی، همدلی و همکاری را در کنار هم به تصویر کشیدند.

فضایی که در ان کارکنان در حال خدمت رسانی به زائران بودند فضای یکدلی و یکرنگی بود، فضایی که همگی مسئولیت را فراموش و تنها خود را خادم زائران سیدالشهدا(ع) می دیدند.

ساعتها کار کردن بی ریا، بدون وقفه و استراحت در گرمای شهرستان مهران، تا نیمه شدن بیدار بودن و خستگی را در پس چهره ها پنهان کردن و با شور و اشتیاق به استقبال کاروانها رفتن را بی شک با هیچ قلمی نمی توان نگاشت و تنها می توان اجر شما را به ارباب واگذار کرد.

اینجانب از حضور گرم همکاران همراه بویژه اعضای شورای معاونین(برادران شریفی، علی محمودی، نقدی، خزلی، بابایی)، روسای ادارات ایلام و مهران، مسئول دفتر، کارپرداز، امور نقلیه، روابط عمومی و کارکنان بهزیستی شهرستان مهران که طی چند روز اخیر خالصانه برای خدمت رسانی به زائران جامعه هدف تلاش داشتند و ابراز رضایت مسئولان بهزیستی کشور را نیز بدنبال داشت صمیمانه تشکر نموده و برایتان سلامتی و شفاعت اباعبدالله(ع) را آرزو می نمایم.

همچنین از همکارانی که برای حضور و خدمت رسانی به زائران در مهران اعلام امادگی کردند نیز تشکر می کنم و امید است در روزهای پیش رو تا اربعین اباعبدالله(ع) همه با هم با همدلی و وحدت در خدمت رسانی به میهمانان حسینی سربلند شویم.»

با تقدیم احترام

حسین نورعلیوند

خادم سیدالشهدا(ع)

کد خبر 64913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد