راه اندازی نانوایی " کلبه نان بهشت " در شهرستان بروجن

پروژه توانمندسازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار با راه اندازی نانوایی " کلبه نان بهشت " در شهرستان بروجن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل بهزیستی استان در آیین افتتاح این نانوایی گفت: شهرستان در حوزه ماموریتهای سازمان بهزیستی یکی از شهرستانهای پیشرو هست و در حوزه اشتغال جامعه هدف نیز با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته است.

نصیری افزود: با اعتبار اهدایی شرکت نفت راه اندازی ۱۲ پروژه اشتغالزایی ویژه گروههای همیار زنان سرپرست خانوار استان چهارمحال و بختیاری به منظور توانمندسازی  ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: کلبه نان بهشت شهرستان بروجن با تخصیص اعتبار ۶میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۴ زن سرپرست خانوار را فراهم کرده است.

امام جمعه شهرستان بروجن نیز گفت: اینجا بزرگترین کار خیر انجام می شود، کار خیری که انجام شده ارزش بالاتری دارد و ان ایجاد اشتغال و توانمندسازی است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا احمدی ضمن اشاره به تقدس نان اظهار داشت: تقدس نان را حفظ کنید تا برکات الهی بر کارتان نازل شود و از مسئولین شهرستان بروجن درخواست دارم در تمام مراحل کار بر فعالیت گروه نظارت داشته باشند و آنها را در مقابل مشکلات احتمالی حمایت کنند.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیر و خدا قوت به همه همکاران بهزیستی که زحمت پیگیری و ایجاد این گروه را برعهده داشتند، بیان داشت: باید از طریق شورای ارد و نان سهمیه ارد این گروه برقرار شود تا بتوانند سهمیه ارد دریافت و نان به نرخ دولتی توزیع کنند.

کرمی افزود: کیفیت نان به صورتی است که قابلیت بسته بندی دارد و نیاز است هماهنگی لازم انجام شود تا بتوانند مازاد نان تولیدی را در قالب بسته بندی در سوپر مارکت توزیع کنند.

وی یادآور شد: حمایت همه جانبه از این گروه در دستور کار مسئولین شهرستان قرار دارد.

کد خبر 64836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد