در رسانه| پارک ویژه معلولان در شهرکرد ایجاد می‌شود

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی با همکاری شهرداری پارک ویژه معلولان با رعایت استانداردهای مناسب‌سازی در شهرکرد ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی نصیری صبح امروز به مناسبت هفته دولت در خبرگزاری فارس حضور یافت و با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های توانمندسازی مددجویان این نهاد از طریق احیای واحدهای مددکاری در استان سرعت می‌گیرد.

وی افزود: اشتغال به عنوان مهم‌ترین ابزار توانمندسازی جامعه هدف نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های مرتبط است.

نصیری اضافه کرد: این مهم از طریق اعطای تسهیلات، مشاوره‌های شغلی، فروش محصولات، برگزاری نمایشگاه و برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند فنی و حرفه‌ای رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: ما باید از طریق استعدادیابی در میان جامعه هدف علایق و استعدادهای مددجو را شناسایی کرده و در همان زمینه ارائه خدمات کنیم.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسکن از مهمترین اولویت‌های سازمان برای مددجویان است، اظهار داشت: مددجویان شهری و روستایی تحت پوشش بهزیستی می‌توانند با ارائه مستندات از تسهیلات مسکن بهره‌مند شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: در زمینه‌های ورزشی استعدادهای خوبی در استان داریم که با برگزاری دوره‌های استعدادیابی سعی در شناسایی و حمایت از آن‌ها داریم.

نصیری افزود: هم‌اکنون ۱۵ هزار مددجوی مستمری‌بگیر در استان داریم و علاوه بر این به برخی از مددجویان دارای شرایط، حق پرستاری نیز پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: به زودی با همکاری شهرداری پارک ویژه معلولان با رعایت استانداردهای مناسب‌سازی در شهرکرد ایجاد می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز پویش «مشق مهربانی» در راستای تأمین و تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد، گفت: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی این پویش با شعار «مهر پایان ندارد» تا ۲۰ شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی افزود:کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی دارند آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار و همچنین ادارات دولتی و غیردولتی استان ۴ میلیارد ۷۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به این پویش کمک کردند.

کد خبر 64833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد