پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت روز اورژانس اجتماعی

مدیر کل بهزیستی ایلام در پیامی هشتم شهریورماه روز اورژانس اجتماعی را تبریک‌ گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است: 

«هشتم شهریورماه روز اورژانس اجتماعی فرصتی برای تجلیل از انسانهاییست که با مسئولیت اجتماعی مضاعف در خدمت رسانی به همنوعان آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی تلاش دارند.

مددکاران اورژانس اجتماعی با اراده ای مثال زدنی برای کسب سلامت اجتماعی جامعه در حرفه ای شبانه روز مشغول بوده که جز با داشتن تعهد و عشق به خدمت و همنوع سختی کار این متحمل نخواهد شد.

تلاش برای کمک و یاری رساندن به افراد در معرض خودکشی، کودک ازاری، همسر ازاری، سالمند آزاری، فرار از منزل و غیره کاری بسیار ارزشمند بوده که جامعه ای عاری از اسیبهای اجتماعی در این‌حوزه ها را بدنبال خواهد داشت.

بی شک نتیجه تلاشهای ارزشمند این عزیزان با هیچ قلم و کاری قابل جبران نبوده و برکات خدمت ارزشمندشان برای همیشه در اذهان مردم مهربان و قدرشناس سرزمینمان ماندگار خواهد ماند.

سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی بهانه ای برای تکریم و تمجید شما مددکاران و کارکنان این حوزه پر مشغله بوده که همت خویش را در این عرصه جهادگرانه بکار گرفته اید و سزاوار تقدیر و تجلیل هستید.

اینجانب در بیست و چهارمین سال تاسیس اورژانس اجتماعی و روز اورژانس اجتماعی(۸شهریور) بر خود لازم میدانم ضمن تبریک این روز محضر همکاران تلاشگر عرصه خدمات اورژانس اجتماعی از زحمات ارزشمند این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم، سلامتی و تندرستی همه تلاشگران این عرصه را از خداوند سبحان مسئلت دارم.» 

«حسین نورعلیوند»

کد خبر 64797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد