خبر تجمیعی| از افتتاح مرکز شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان دخترانه بهشت تا رونمایی از تمبر اورژانس اجتماعی در آمل

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سفر یک روزه‌ به استان مازندران ضمن افتتاح مرکز شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان دخترانه بهشت با کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد و در ادامه از تمبر اورژانس اجتماعی در شهرستان آمل رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران، «محمد نصیری» معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سفر یک روزه‌ به استان مازندران ضمن افتتاح مرکز شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان دخترانه بهشت آمل با کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد و در ادامه از تمبر اورژانس اجتماعی در شهرستان آمل رونمایی کرد.

۶۴۰ خانه کودک و نوجوانان در کشور فعالیت می کنند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح مرکز شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان دخترانه بهشت آمل با اعلام اینکه ۶۴۰ خانه کودکان و نوجوانان در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: نگاه سازمان به خانه کودکان و نوجوانان، فرهنگی و اجتماعی است تا این فرزندان با رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

خانه کودکان و نوجوانان دختران در شهرستان آمل افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه خیرین بازوان توانمند خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستند، گفت: خیرین در ادوار مختلف همواره پشتیبان بهزیستی بودند و امید است با تداوم همکاری آنان قدم‌های خوبی برای کمک به جامعه هدف برداشته شود.

تمبر اورژانس اجتماعی در شهرستان آمل رونمایی شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور هدف از رونمایی تمبر اورژانس اجتماعی را آگاهی آحاد جامعه با خدمات اورژانس برشمرد و گفت: پایگاه اورژانس اجتماعی در همه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر وجود دارد و بیش از ۵ هزار پرسنل در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی فعالیت و خدمات متعددی را به هموطنان ارائه می‌دهند؛ پایگاه اورژانس اجتماعی در سه ماهه نخست سال جاری ۷۰ هزار مداخله موثر داشته است.

کد خبر 64792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد