640 خانه کودک و نوجوانان در کشور فعالیت می کنند

به مناسبت هفته دولت ، خانه کودکان و نوجوانان دختران در آمل با حضور دکتر محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، حسینی فرماندار شهرستان آمل و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر محمد نصیری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خیرین، گفت: کمک به افراد جامعه گره های بزرگ را از زندگی افراد باز می کند و خداوند این توفیق را به خیرین و کارکنان بهزیستی داده تا در راه کمک به جامعه هدف گام بردارند.
وی با بیان اینکه امروز خانواده ولایی خانه دوم خود را افتتاح می کنند، افزود: کمک به افرادی که جز خداوند فرد دیگری را ندارند کار بزرگی است که این کار را خیرین  انجام دادند.
دکتر نصیری با اعلام اینکه 640 خانه  کودکان و نوجوانان در کشور فعالیت می کنند، ادامه داد: نگاه سازمان به خانه کودکان و نوجوانان، فرهنگی و اجتماعی است تا این فرزندان با رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی مازندران در دوره جدید با رویکرد جهادی فعالیت می کند، گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق خدمتگزاری به جامعه هدف را بدهد تا شرمنده آنان نباشیم.

کد خبر 64786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد