خانه کودکان و نوجوانان دختران در شهرستان آمل افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت ، خانه کودکان و نوجوانان دختران آمل با حضور دکتر محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه خیرین بازوان توانمند خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستند، گفت: خیرین در ادوار مختلف همواره پشتیبان بهزیستی بودند و امید است با تداوم همکاری آنان قدم های خوبی برای کمک به جامعه هدف برداشته شود.

وی سازمان بهزیستی را تنها سازمان حمایتی تخصصی دولتی در کشور دانست و افزود: سازمان بهزیستی وظایف متعدد و متنوعی را برعهده دارد که یکی از اقدامات سازمان نگهداری فرزندان بهزیستی براساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان می باشد که در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دکتر بریمانی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری 970 کودک از بهزیستی مازندران خدمات دریافت کردند، ادامه داد: در استان مازندران 21 مرکز خصوصی و یک مرکز دولتی در حوزه نگهداری از کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.

کد خبر 64784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد