نشست صمیمانه مدیر کل بهزیستی خوزستان با  کارشناسان اورژانس اجتماعی

صبح امروز، به مناسبت روز اورژانس اجتماعی، جلسه ای با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان، کارشناسان ستادی اورژانس و کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران شهرستان اهواز به منظور تقدیر از تلاش های نیروهای اورژانس اجتماعی در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ضمن تبریک روز اورژانس اجتماعی گفت: نیروهای توانمند و دانشگاهی اورژانس اجتماعی  به عنوان سرمایه سازمان و  نماد بهزیستی، همواره با تعهد و مسئولیت پذیری بالا در کمک به سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشرو بوده اند.

مهران کریمیان با اشاره به انواع آسیب های نوظهور اجتماعی افزود: استفاده از روش های نوین، به روز بودن، آموزش مستمر نیروهای اورژانس اجتماعی موضوعی جدی است زیرا در حال حاضر جامعه به طور جدی نیازمند متخصصین اجتماعی است تا در بحران های اجتماعی یاریگر آحاد جامعه باشند.

گفتنی است اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار فعالیت مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز مادر اورژانس اجتماعی)، پایگاه خدمات اجتماعی (ایستگاه اورژانس اجتماعی)، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است که در  21 شهرستان استان دارای پایگاه است.

کد خبر 64682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد