مهدیشهر | جلسه هم اندیشی با رؤسای بانک های عامل شهرستان

سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و  اشتغال بهزیستی استان : توانمندسازی جامعه هدف با اشتغال پایدار یکی از الویت های اساسی سازمان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، در آخرین روز از هفته دولت جلسه هم اندیشی با رؤسای شعب بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال در خصوص چگونگی افزایش سطح خدمات با حضور سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و  اشتغال بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار گردید . 

رعنا سورمه سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و  اشتغال بهزیستی استان گفت :  از آنجا که یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی کارآفرینی است و توانمندسازی جامعه هدف با اشتغال پایدار یکی از الویت های اساسی سازمان بهزیستی ، همکاری بانک ها با بهزیستی زمینه ساز تسهیل فرایند کارآفرینی ، کسب و کار ، استقلال مالی و عزت نفس توانخواهان برای حضور در اجتماع خواهد بود .

ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر ضمن تشکر از همکاری و تعامل بانک های عامل با سازمان بهزیستی هدف از جلسه را هم اندیشی درخصوص رفع موانع و مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی به جامعه هدف بهزیستی برشمرد.


 
همچنین گلوردیان ضمن ارائه گزارشی از روند اعطای تسهیلات شهرستان در سال۱۴۰۰ ، از جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات تبصره ۱۶ در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی بانک های عامل در سال جاری نیز شاهد جذب کامل اعتبارات مذکور خواهیم بود .

در پایان از روسای شعب بانک های عامل شهرستان که در ارائه تسهیلات اشتغال زایی تعامل قابل توجهی با اداره بهزیستی شهرستان داشتند تقدیر و تجلیل شد .

کد خبر 64660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد