بهره برداری از پروژه‌های اداره کل بهزیستی استان

در پنجمین روز از هفته دولت پروژه‌های اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به نمایندگی از پروژه های فصل رفاه و تامین اجتماعی بصورت متمرکز از طریق ارتباط وبیناری با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ عصر امروز در پنجمین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه اداره کل بهزیستی استان به صورت متمرکز از طریق ارتباط وبیناری با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و جمع دیگری از مدیران و مسئولان محلی از فرمانداری میناب به بهره برداری رسید.
مهندس دوستی در آیین افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جامعه هدف بهزیستی و تعریف پروژه‌های بیشتر در این حوزه برای سال آینده گفت: انتظار دارم برای سال آینده پروژه‌ها برای طیف بیشتری از توانخواهان و در گستره تمام استان تعریف شود.
وی افزود: برای افزایش چند برابری پروژه‌های بهزیستی  فرمانداران استان نیز باید بر این حوزه تمرکز کرده و این بخش را ویژه ببینند و اعتبارات خوبی در نظر بگیرند تا بخشی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی کاهش یابد.
گفتنی است امروز در قالب افتتاح متمرکز ۱۴ پروژه فصل رفاه و تامین اجتماعی  با اعتباری در حدود ۶۴۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
ساخت ۲۲ منزل مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان های رودان، سیریک و پارسیان، راه اندازی ۴ پروژه آبشیرینکن و ایجاد ۱۰ فرصت اشتغال‌ برای توان‌واهان همچنین راه اندازی یک مرکز مثبت زندگی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از جمله پروژه های بهزیستی استان در هفته دولت است.

کد خبر 64509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد