سنندج | بازدید مسئولین از دو مرکز ترک اعتیاد

یکشنبه ۶ شهریور ماه سال جاری ، مدیرکل و معاون امورتوسعه پیشگیری بهزیستی کردستان به همراه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، رئیس شورای شهر ، مدیر بهزیستی شهرستان سنندج ، شهردار و جمعی از مسئولین استانی از مراکز ترک اعتیاد تولدی دیگر و تولدی دوباره در سنندج بازدید به عمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی ، حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان به همراه تنی چند از مسئولین از دو مرکز بهبودی و ترک اعتیاد تولدی دیگر و تولدی دوباره شهرستان سنندج بازدید نموده و ضمن گفتگو با مقیمان مرکز در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند .

سنندج | بازدید مسئولین از دو مرکز ترک اعتیاد

در این بازدید محمود اله مرادی ؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان مهمترین راهکار ترک اعتیاد را حمایت خانواده دانست و مراکز ترک اعتیاد را به عنوان ایفاگر نقش ثانویه خانواده قلمداد و بر تقویت مراکز ترک اعتیاد استان تأکید کرد .

سنندج | بازدید مسئولین از دو مرکز ترک اعتیاد

رسولی نیز ضمن اشاره به اینکه نه تنها دولت و نهادهای اجتماعی در مسئله اعتیاد دارای مسئولیت بوده ؛ بلکه تمامی افراد جامعه در خصوص این موضوع باید حساس باشند گفت : امروز با برنامه ریزی های انجام شده با نهادهای متعدد مردمی ، برنامه هایی در زمینه کمک به افراد بهبود یافته تدوین و اجرا شده است .

سنندج | بازدید مسئولین از دو مرکز ترک اعتیاد

در ادامه بازدید ، مسئولین کمپ ها گزارشی از روند اجرایی کمپ ، نحوه پذیرش و ساز و کارهای آن ، بیان اطلاعات و آمارهای موجود در طول مدت فعالیت و بیان مشکلات پیش رو پرداختند و از تمام مسئولان طلب یاری وهمکاری نمودند تا حمایتگر آنان باشند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 64508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد