بازدید معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نخستین فروشگاه صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به هرمزگان از نخستین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و کارگاه های حرفه آموزی و تولیدی انجمن ضایعات نخاعی در بندرعباس دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پنجمین روز از هفته دولت ، دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان از صنایع دستی و محصولات دست ساخت صنعتگران دارای معلولیت در نخستین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت در بندرعباس دیدن کرد.

در ادامه این بازدید فعالیت صنعتگران و هنرمندان دارای معلولیت در کارگاه های مختلف حرفه آموزی و تولیدی انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است  فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت با نمایش و فروش بیش از ۱۰۰ محصول ، با هدف ایجاد رونق در کسب و کار افراد دارای معلولیت و همینطور تولید کنندگان صنایع دستی استان ایجاد شده و بازاری هدفمند برای رسیدن این افراد به توانمندی‌های شغلی و اقتصادی است.

کد خبر 64477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد