در رسانه|مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان جم افتتاح شد

پروژه تمام خیرساز مجتمع خدمات بهزیستی سردار شهید قنبری بخش ریز از توابع شهرستان جم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از مهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صبح شنبه در این آئین از همت بلند خیرین محلی بخش تشکر کرد و انتخاب نام سردار شهید قنبری برای این مرکز را امری پسندیده و جاویدان قلمداد کرد.

محسن پاپری در ادامه قول مساعد برای تخصیص اعتبار از محل تملک دارایی استان برای تأمین تجهیزات این مرکز را داد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی رسمی این مجتمع خیرساز در سال ۱۳۹۸ شروع شده و با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین محلی بخش ریز به مرحله بهره برداری رسیده است.

علیرضا هوشیار افزود: بانی این اقدام خداپسندانه، خیرین محلی بخش ریز هستند که با هدف دسترسی آسان و استفاده بهتر مردم به ویژه گروه‌های هدف بهزیستی از خدمات این مرکز و با نیت زنده نگه داشتن یاد سردار شهید محله‌شان سردار شهید حاج علی قنبری ساختمان این مجتمع را به پایان رساندند.

وی بیان کرد: از اهدای زمین تا احداث کامل ساختمان این مجتمع توسط خیرین آن بخش با تدبیر و مدیریت فرزند شهید بزرگوار قنبری که خود سابقه دیرینه‌ای در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی دارند و در حال حاضر نیز به عنوان مسئول مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی مستقر در آن ساختمان قبول زحمت می‌کنند انجام گرفته است.

هوشیار ضمن تشکر از نگاه بلند و ارزشمند خیرین عزیزی که در راستای اهداف و رسالت بهزیستی همکاری و مشارکت می‌کنند، خواستار همراهی مستمر و هدفمند این بزرگواران با هدف ارائه خدمات بهتر به گروه هدف بهزیستی شدند.

احمدپور فرماندار شهرستان جم ضمن ابراز خرسندی از بهره‌برداری از ساختمان این مرکز تلاش خیرین محلی بخش را با هدف کمک رسانی بهتر و راحت تر به مددجویان بهزیستی را ستودند و ابراز امیدواری کردند که این مرکز بتواند خدمات در خور شأن به گروه‌های هدف بهزیستی در این بخش ارائه کند.

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت پروژه تمام خیرساز مجتمع خدمات بهزیستی سردار شهید قنبری بخش ریز از توابع شهرستان جم با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار شهرستان جم، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان جم به همراه مسئولین محلی شهرستان و بخش به بهره‌برداری رسید.

در پایان با اهدای لوح از خیرینی که مشارکت در کمک به ساخت این مرکز را داشتند تقدیر و از حسن نگاه شأن تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مجتمع که یک مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی نیز در خود جای داده است به بیش از ۲۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی در بخش خدمات ارائه می‌کند.

در رسانه|مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان جم افتتاح شد

در رسانه|مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان جم افتتاح شد

در رسانه|مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان جم افتتاح شد

در رسانه|مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان جم افتتاح شد

کد خبر 64396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد