استاندار قم: شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی منت است

استاندار قم با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی باید انجام شود.

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی باید انجام شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان قم، با اشاره به اینکه در استان قم از نعمت مردم خوب برخوردار هستیم، اظهار کرد: کارکنان دولت نیز بخشی از این مردم هستند.

وی با بیان اینکه در زندگی کارکنان دولت نیز مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: در استان قم فضای خوبی در حوزه همراهی و همکاری به وجود آمده است که نتیجه آن خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

استاندار قم با اشاره به اینکه این ارتباط یک ارتباط دلی است، مطرح کرد: امروز تازه در آغاز راه هستیم، اگرچه طی یک سال گذشته نیز اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به قم تعیین و تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: مقدمات سفر دوم رئیس جمهور به قم درحال فراهم شدن است.

شاهچراغی با بیان این که فضای خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت در سطح کشور ایجاد شده است که باید به بهترین شکل از آن بهره برد گفت: متاسفانه نوع گرفتاری‌های مردم بین دستگاهی است یعنی یک فرد حقیقی یا حقوقی برای برطرف کردن مشکل خود باید به چند دستگاه مراجعه کند.

وی با بیان اینکه باید مدیران برای رفع مشکلات مردم دل نگران باشند، یادآور شد: امیدواریم در آینده با اصلاح فرآیندها میان دستگاه‌ها، شاهد فرهنگ‌سازی این موضوع باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهورهم  با بیان این که باید تلاش کنیم روحیه خدمت در همه افراد افزایش پیدا کند گفت: مردم قم، کارکنان و مدیران این استان باید در کشور الگو و نمونه باشند.

سید محمد حسینی در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان قم با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی دولت و استانداران برای رسیدن به نتیجه کافی نیست، اضافه کرد: در این مسیر باید تمام مجموعه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به اینکه اجر اخروی خدمت به مردم بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: در روایات متعدد آمده است که برای خدمت به دیگران انسان حتی می‌تواند طواف دور کعبه و اعتکاف خود را نیز بشکند.

حسینی با بیان اینکه باید تلاش کنیم روحیه خدمت در همه افراد افزایش پیدا کند، تصریح کرد: اگر در این ایام از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که در مسیر خدمت‌رسانی از جان خود نیز گذشتند.

همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان قم امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد و از اداره کل بهزیستی قم محمد رضا ابوالحسنی بعنوان کارمند نمونه سال 1400 جهت تجلیل به استانداری معرفی شده بود که از ایشان تقدیر شد.

روابط عمومی بهزیستی قم ضمن تبریک این انتخاب بجا و شایسته به همکار گرامی جناب آقای ابوالحسنی برای ایشان توفیق و سلامت و سعادت آرزومی کند.


 

کد خبر 64371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد