در رسانه | پویش «مشق مهربانی» به نفع دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی همدان راه‌اندازی شد

همدان-ایرنا- سرپرست معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان راه اندازی شده است.

یاسر عزیزی سعید» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان زیر پوشش بهزیستی اعم از نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش از طریق پویش «مشق مهربانی» جمع‌آوری می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی پویش «مشق مهربانی» با شعار #مهر_پایان_ندارد، از یکم تا ۲۰ شهریورماه اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان افزود: خیرین می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان و همچنین شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR به نام مشارکت های سازمان بهزیستی کشور نزد بانک مرکزی اهدا کنند.

عزیزی سعید خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز تحصیلی با درنظر گرفتن مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان تهیه و توزیع می‌شود.

پویش «مشق مهربانی» به نفع دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی همدان راه‌اندازی شد

وی اظهار داشت: حدود سه هزار و ۱۰۰ کودک کار، معلول بی سرپرست و بدسرپرست در کنار خانواده و یا در مراکز شبه خانواده نگهداری می شود که علاوه بر معیشت و حمایت های موجود خدمات تخصصی روانشناسی، مددکاری و توانمندسازی برای فرزندان بد سرپرست و بی سرپرست حاضر در مراکز بهزیستی ارائه می شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

در رسانه | پویش «مشق مهربانی» به نفع دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی همدان راه‌اندازی شد

کد خبر 64337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد