در رسانه | فرماندار اردبیل تاکید کرد:
تجهیر خانه های سالمندان در اردبیل / اعتبارات لازم تعمین می شود

اردبیل - فرماندار اردبیل گفت: مراکز نگهداری سالمندان شهرستان اردبیل باید با تأمین اعتبارات ویژه تجهیز شود تا خدمات در شان جامعه هدف را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر جمعه در بازدید از مراکز نگهداری سالمندان شهرستان اردبیل با اشاره به تأمین تمامی نیازمندی‌های سالمندان استان اردبیل به لوازم توانبخشی اظهار کرد: مراکز نگهداری سالمندان نیاز است به صورت ویژه تجهیز شود که در این زمینه اعتبارات لازم تأمین می‌شود.

وی با اشاره به نگهداری بیش از ۴۷۰ نفر سالمند تحت پوشش در این مراکز گفت: سالمندی دورانی است که با تغییرات جسمی متعددی همراه بوده و این تغییرات موجب می‌شوند سالمندان برای ادامه زندگی نیاز به حمایت و خدمات اطرافیان داشته باشند.

فرماندار اردبیل همچنین خواستار حفظ منزلت اجتماعی سالمندان شد و افزود: در شهرستان اردبیل ده مرکز نگهداری سالمندان فعال است که ایجاد شرایط مناسب و آرام همراه با برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در این مراکز باید مبنای کار باشد.

اعتماد اعجازی در بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان اردبیل نیز بر ضرورت تجهیز و ساماندهی مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد به صورت استاندارد تاکید کرد و گفت: پیشگیری از اعتیاد باید به صورت اساسی و با اقدامات تأثیرگذار همراه باشد تا خروجی و نتایج آن برای همگان مشخص شود.

وی همچنین تصریح کرد: نیاز است پیشگیری از اعتیاد به ویژه از مدارس آغاز شود که در این زمینه باید آموزش‌های لازم برای اولیای دانش آموزان و مدیران و معلمان و خود دانش آموزان ارائه شود.

کد خبر 64307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد