مشق مهربانی؛ پویشی ملی برای تهیه نوشت‌افزار جامعه هدف بهزیستی

 پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان عضو خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه به شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس نزدیک می شویم، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در حال تدارک و تأمین نوشت افزار و ملزومات افراد دانش آموز عضو تحت حمایت خود از مبادی مختلف است.

سمانه زمانی با تشکر از گروه های جهادی و مردمی و همچنین خیرین نیک اندیش خاطرنشان کرد: برای مشارکت بیش از پیش مردم در این عمل خداپسندانه پویشی به نام مشق مهربانی را شروع کردیم تا در سایه آن، دانش آموزان خانواده بهزیستی در شرایطی برابر با دیگر محصلان، سال جدید تحصیلی را آغاز کنند.

زمانی ادامه داد: علاوه بر نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش نیز از طریق این پویش جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان آبرومند تحت حمایت بهزیستی استان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این پویش سراسری با شعار «مهر پایان ندارد» تا بیستم شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان با تشکر مجدد از خیرین و مردم بیان داشت: در این پویش ملی از روش‌های مختلفی مثل استفاده از کدهای دستوری#۵۵۵*۷۲۴* و #۲*۶*۷ شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ برای دریافت هدایای مردم نوع دوست بهره خواهیم برد.

کد خبر 64214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد