پیام تبریک مدیرکل بهزیستی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر گردد.  "مقام معظم رهبری" 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در متن پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام سلمان حسینی به شرح ذیل است:

هفته نخست شهریورماه هرسال  یادآور گرامیداشت شهدای مظلوم دولت در جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه دو شهید راه خدمت به مردم و کشور، شهیدان رجایی و باهنر، که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند و الگوی بی بدیلی از خدمت را برای کارکنان و جامعه کارمند ایران اسلامی رقم زدند. 

 هفته دولت  تجلی خدمت صادقانه و بی‌تکلف و اشاعه مفاهیم بلندی چون شهادت و ایثار است و فرصت مناسبی است برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم  که نیازمند تلاش های گروهی و خالصانه دردولت مردمی با همدلی و وفاق  هستند تا شاهد رشد، ارتقا و اهتزاز پرافتخار پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی باشند. 

بهزیستی که افتخار همکاری با قشر آسیب پذیر را در کارنامه زرین خود دارد همواره به وجود و حضور کارمندانی متعهد، دلسوز و توانمند که در عرصه ارایه و ساماندهی خدمات حمایتی و تخصصی مددکاری و روانشناسی از هیچ کوششی مضایقه نکرده اند می بالد و با تمام وجود قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، این روز را  به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار و نیروهای خدوم و تلاشگر اداره کل بهزیستی استان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای تمامی همکاران گرامی آرزوی تندرستی، بهروزی و موفقیت روزافزون دارم.

درود بر همت بلندتان

سلمان حسینی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 64213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد