آغاز پویش "مشق مهربانی" در استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از آغاز پویش مشق مهربانی در بهزیستی استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی با اشاره به اجرای پویش " مشق مهربانی" در استان خواستار مشارکت مردم نوع دوست استان در این پویش شد.

مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس مشارکت‌های مردمی خرد و کلان برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان تحت پوشش بهزیستی استان اعم از نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش از طریق این پویش از ابتدای شهریور ماه جمع‌آوری می‌شود تا با استفاده از توان مردم نوع دوست استان برای کمک به ادامه تحصیل فرزندان تحت پوشش بهزیستی لوازم مورد نیاز تامین و در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

رضایی تصریح کرد: مردم عزیز استان می توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله مانتو، کیف، کوله پشتی، البسه، کیف، کفش و...برای تحویل به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش به ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستانها، بخشها و یا موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل نمایند.

وی افزود: مردم عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و یثا شماره کارت ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ IR  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری # ۹۸۹۰۰  * ۶۶۵۵  * واریز نمایند.

کد خبر 64208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد