پیام وجیهه محمدی فلاح به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمندپیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ «وجیهه محمدی فلاح » مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته ی دولت و  روز کارمند پیامی بدین مضمون صادر کرد :

امام خمینی (ره) میفرماید : آنچه که موجب تسلی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است.

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند.

سازمان بهزستی بدلیل ماهیت خدمتی خود ، میعادگاه کارمندانی است که عالی ترین درجه انسان دوستی را به منصه ظهور رساندند و همواره بدنبال ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف هستند.

هفته ی دولت و روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت های تمامی کارمندان صدیق و پر تلاش ادارات بهزیستی در سراسر استان البرز و همچنین کارمندان مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی که همواره بخش عظیمی از فعالیت ها و سیاست های سازمان بهزیستی را بدوش میکشند قدردانی نماییم و امیدوارم با کمک و همکاری این عزیزان در توسعه و رشد اهداف متعالی سازمان موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

امید است در سال جاری در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی ، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقاء سطح توانمندی، کارآمدی و تحقق مأموریت های سازمان بهزیستی قدم برداریم.

کد خبر 64207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد