بانه ‍| مشاور فرماندار در امور معلولین منصوب شد

فرماندار شهرستان بانه طی ابلاغی ، دکتر مصطفی فتاحی را به عنوان مشاور خود در امور معلولین منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، کمال خدری ؛ فرماندار شهرستان بانه در این ابلاغ خطاب به دکتر مصطفی فتاحی آورده است :

نظر به تعهد ، تجربه و تخصص جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور معلولین شهرستان بانه منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل سازنده و با بهره گیری مطلوب از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی در راستای تلاش جهت رشد و شکوفایی استعدادها و همچنین فرهنگ سازی و آموزش جامعه جهت رعایت هرچه بیشتر حقوق معلولین در استفاده هرچه بهتر از امکانات و فراهم سازی فرصت برابر در سایر ظرفیت های قانونی موجود ، در انجام امورات محوله موفق و مؤید باشید .

بانه ‍| مشاور فرماندار در امور معلولین منصوب شد

خدری در این مراسم که با حضور معاون عمرانی شهرداری ، رئیس بهزیستی بانه ، عضو شورای شهر و انجمن معلولین در محل دفتر کار انجمن برگزار شد ، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت : معلولین توانایی‌های خاصی دارند و هر یک در عرصه‌های مختلف مؤثر و نقش‌ آفرین‌اند .

وی با تأکید بر اینکه توجه ، تکریم و پاسداشت مقام و جایگاه معلولین در سطح جامعه ضروری است ، خاطرنشان کرد : بایستی از ظرفیت ها و توانمندی‌های معلولین در عرصه‌های مختلف استفاده شود و مطالبات و خواسته های به حق آنان در اولویت کاری مدیران قرار گیرد .

در ادامه این مراسم رئیس بهزیستی بانه ، مشاور امورمعلولین در فرمانداری شهرستان ، مشاور سابق امور معلولین در فرمانداری و رئیس انجمن معلولین ضمن تشکر از نگاه ویژه فرمانداری به امور معلولین ، به بیان آمار و اطلاعات در دفتر خدمات مثبت زندگی ، مشکلات حوزه مربوطه ، مطالبات و خواسته های انجمن در زمینه های اشتغالزایی ، مسکن ،  ورزش معلولین ، تعیین مشاور امور معلولین در سایر دستگاه های اجرایی ، مناسب سازی شهری ، ادارات و مکان انجمن معلولین پرداختند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 64206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد