پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به سوالات و درخواست های مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد)

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، دوم شهریورماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن 111 ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ادامه روند پاسخگویی به مطالبات مردمی  و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت ، در نخستین روز از هفته دولت؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت  ۱۰ الی ۱۱:۳۰ ظهر با حضور در مرکز سامد از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بودند.

کد خبر 64156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد