به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ادامه روند پاسخگویی به مطالبات مردمی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت ، در نخستین روز از هفته دولت؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ ظهر با حضور در مرکز سامد از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بودند.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان، دوم شهریورماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن 111 ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بود.
کد خبر 64156
نظر شما