گرمسار |  برگزاری ستاد گرامیداشت هفته دولت در بهزیستی شهرستان

انصاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار باید به صورت هوشمندانه ارائه دستاوردهای دولت در زمینه های سیاسی، اجتماعی واقتصادی رابرای آحاد مردم به تصویر کشید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ستاد اجرایی هفته گرامیداشت دولت در روز شنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه در اداره بهزیستی شهرستان گرمسار با هدف برگزاری هرچه با شکوهتربرنامه های هفته دولت برگزار گردید.

صدیقه انصاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با تاکید بر اطلاع رسانی فعالیتها وعملکرد بهزیستی به جامعه هدف به ضرورت فضاسازی محیط وبرجسته سازی هفته دولت اشاره داشته و افزودند : باید به صورت هوشمندانه ارائه دستاوردهای دولت در زمینه های سیاسی، اجتماعی واقتصادی رابرای آحاد مردم به تصویر کشید .

صدیقه انصاری دربخش دیگری از سخنان خود، تجلیل و تقدیر از کارمندان و پرسنل اداره ، همچنین دیدار با باز نشستگان و مددجویان موفق تحت حمایت این اداره  را  دراولویت قرار دادند.

در ادامه این جلسه بین اعضاء بر نحوه ارائه خدمات و برنامه های اجرایی در این هفته به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و تصمیماتی اتخاذ گردید . 

کد خبر 64134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد