شورای اداری بهزیستی مازندران برگزار شد

شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور دکتر آرزو ذکایی فر معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، اعضای شورای اداری و کارشناسان پیشگیری ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر آرزو ذکایی فر، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مازندران یکی از استانهای فعال در کشور هستند، گفت: محور برنامه های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، مشارکت اجتماعی و محله محوری است که توسط موسسات انجام می شود.

وی با بیان اینکه روسای ادارات باید از ظرفیت مدیران شهرستانی استفاده کنند، افزود: مدیران و روسای ادارات باید گزارشی از طرح های محله محور، طرح مشارکت اجتماعی (مانا)، مشارکت اجتماعی زنان و پیشگیری به نمایندگان مجلس و مسوولان استانی و شهرستانی ارائه کنند تا آنان با این طرح ها بیشتر آشنا شوند تا در تصویب قوانین به این حوزه توجه ویژه ای کنند.

دکتر ذکایی فر با بیان اینکه سازمان بهزیستی از جنس مشارکت مردمی است، ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی بر مردمی سازی تاکید فراوانی شده است و در سازمان بهزیستی بیش از 20 سال گروه های همیار در حال فعالیت هستند که مسوولان و مردم اطلاعات زیادی در این حوزه ندارند.

معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر مستندسازی تاکید کرد و گفت: هر چقدر در حوزه پیشگیری اقدامات بهتری صورت گیرد بار آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف کاهش پیدا می کند بنابراین باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

کد خبر 64045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد