مستمری بهزیستی حقوق به شمار نمی رود

مستمری بهزیستی حقوق به شمار نمی رود و بسیاری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز مستمری بگیر نیستند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در هفتمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در شهرستان ابرکوه گفت: اعتبارات دولتی جایی از زندگی را نمی گیرد و نمی توان انتظار داشت مستمری بهزیستی کمکی برای یک خانواده معلول یا زن سرپرست خانوار باشد.

رضا ابهت با اشاره به ضرورت فعالیت شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی در شهرستانهای استان گفت: این شورا به ریاست امام جمعه و جانشینی فرماندار و دبیری بهزیستی در شهرستانها می تواند فعالیت اقتصادی داشته باشد و درآمدهای حاصل از آن را صرف خانواده های تحت پوشش بهزیستی نماید.

وی افزود: در صورتیکه مجوزهای اقتصادی به این شورا داده شود یا درصدی از مجوزهای دیگر به این شورا داده شود درآمد جامعه هدف بهزیستی می تواند متناسب با افزایش تورم ، افزایش یابد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به افزایش تورم در کشور گفت: افزایش تورم متناسب با درآمد مردم و قشر آسیب پذیر حامعه نیست در حالیکه درآمد صنعت و معادن متناسب با تورم افزایش می یابد.

وی در خصوص ساخت ساختمان اورژانس اجتماعی در شهرستان ابرکوه گفت: در حال حاضر زمین اورژانس اجتماعی اختصاص یافته است و نیازمند اعتبارات بعدی برای ساخت و تجهیز اورژانس توسط شهرستان و استان است.

گفتنی است؛ مدیرکل بهزیستی استان یزد ضمن شرکت در نماز جمعه شهرستان ابرکوه با حضور در میز ارتباطات مردمی، به مسائل و مشکلات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ داد.

کد خبر 64020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد