۳۱ طرح و پروژه بهزیستی در هفته دولت افتتاح می شود

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۳۱ طرح و پروژه بهزیستی خبر داد و گفت: ۱۳ واحد مسکن مددجویی، ۱۶ طرح اشتغالزایی،  ساختمان مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی ترنم باران و پایگاه غربالگری شنوایی نوزادان در مرکز مثبت زندگی  در این هفته افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه احداث مسکن برای مددجویان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی بهزیستی برای افراد تحت پوشش است عنوان کرد: تا آخر سال جاری واگذاری ۱۰۵ واحد مسکن به مددجویان پیش بینی شده است که از این تعداد ۳۵ واحد مسکن مددجویی به مددجویان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: از ۱۳ واحد مسکن، ۱۰ واحد روستایی و ۳ واحد شهری به مددجویان تحت پوشش واگذار می شود که برای احداث این واحد ها هشتصد میلیون و ۴۶۴ هزار تومان پرداخت شده است و این خانوارها در مجموع از  ۳۳ میلیون تومان  معافیت های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی بهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی در خصوص پروژه های قابل افتتاح اشتغال در هفته دولت تصریح کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در زمینه های دامداری، تعمیرات خودرو، آرماتور بندی، فرشبافی، خیاطی، تعمیر لوازم خانگی، کابینت سازی و... در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می رسد.  

وی افتتاح اولین پردیس سالمندان و سالن اجتماعات خیرساز ویژه مددجویان بهزیستی، افتتاح مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبودیافته گان، افتتاح مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روانی مزمن(شفا)  در سال گذشته را از جمله اقدامات شاخص بهزیستی استان زنجان از هفته دولت ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ برشمرد.

کد خبر 64012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد