شهریار| بازدید از روند راه اندازی مرکز ماده ۱۶‌ با ظرفیت ۴۰۰ نفر

داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان شهریار از تاسیس و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ با ظرفیت ۴۰۰ نفر در منطقه رضی آباد بالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان شهریار به همراه نورالدین احمدیان مسئول پیشگیری این شهرستان از روند ساخت و تجهیز مرکز ماده ۱۶ به منظور جمع آوری معتادان متجاهر شهرستان و در خصوص تسریع و به اتمام رساندن پروژه بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

فهیم راد در این بازدید خاطر نشان کرد: با عنایت به رسالت و طبقه سازمانی بهزیستی در راستای پیشگیری و درمان آسیب دیدگان اجتماعی و اعتیاد و به منظور جمع آوری معتادان متجاهر سطح شهر، بهزیستی شهرستان شهریار با تلاش های فراوان در خصوص ایجاد فضای دو برابری ظرفیت نگهداری، توانمندسازی و صیانت از معتادان متجاهر در سطح شهرستان را داشته و اقدامات لازم را در جهت تاسیس و راه اندازی یکی از بهترین و مجهزترین مراکز ماده ۱۶ را در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره درمان و نگهداری در مرکز ماده ۱۶ سه تا شش ماه است، افزود: افراد مقیم در این مرکز در این مدت از خدمات پزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی، پیگیری وضعیت اشتغال و حرفه آموزی، پیگیری پس از ترخیص و مدیریت مورد بمنظور ماندگاری در درمان، بهره مند میگردند.

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در پایان گفت: اقدامات لازم در جهت صدور مجوز و تجهیزات ساختمان مذکور واقع در رضی آباد بالا توسط بخش خصوصی  و موسسه مورد نظر با ظرفیت ۴۰۰ نفر در دستور کار این اداره است.

کد خبر 64009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد