شهر قدس| برگزاری کمیته اشتغال جامعه هدف

حمزه صالحی رئیس بهزیستی شهرستان قدس از برگزاری کمیته اشتغال جهت بررسی پرونده های اشتغال مددجویان، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ با حضور حمزه صالحی رئیس بهزیستی شهرستان قدس و دیگر مسئولین حوزه های تخصصی، سومین کمیته اشتغال برگزار شد.

صالحی گفت: این سومین کمیته اشتغال در خصوص  بررسی پرونده متقاضیان وام تبصره ۱۶ بود که در این جلسه ۱۵ پرونده در حوزه های تخصصی واحدهای اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی مورد بررسی قرار گرفت و با نظر حاضرین در جلسه به مددجویان واجد شرایط وام اشتغال زایی تعلق گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث اشتغال از اهمیت زیادی برخوردار است، تمامی افراد مسئول به نوعی موظف هستند در این حوزه با تمام ظرفیت و پتانسیل کار کنند تا مشکل اشتغال را به نوعی به سهم خودشان حل کنند، که در راستای اهداف بهزیستی در حوزه‌های تخصصی، پیشگیری، توانبخشی، امور اجتماعی، در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شود.

گفتنی است، در این جلسه ۱۱ پرونده واجد شرایط دریافت وام اشتغال پس از بررسی های لازم و نظر تخصصی مسئولین وام اشتغالزایی تعلق گرفت، تا پس از مراحل اداری به بانک های عامل جهت دریافت وام معرفی شوند.

کد خبر 64004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد