جلسه  ستاد اربعین  بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز سومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خدمات دهی بهزیستی به زائران اربعین حسینی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی خوزستان و حضور ویدئو کنفرانسی روسای بهزیستی شهرستانها در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان،مدیر کل بهزیستی در این جلسه با اشاره به اهمیت اربعین حسینی و خدمات رسانی مناسب به زائرین، بیان کرد : برای  ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران عزیز عتبات عالیات باید  از منابع سازمانی و امکانات و کمکهای خیرین  و موسسات خیریه ،شرکتها و سایر سازمانها ،بهره گرفت.

مهران کریمیان افزود: در تلاشیم ،کلیه امکانات و ظرفیت های خود را در مرز چذابه و شلمچه فعال و ضمن پذیرایی از زائران حسینی، بتوانیم خدمات مطلوب و  تخصصی بهزیستی را به زائران و جامعه هدف ارائه کنیم.

کریمیان ضمن بیان اینکه موکب و استراحت گاهی نیز در ورودی شهرستان اندیمشک برای کمک و ارائه خدمات به زوار برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود سازمان ،از مشارکت کلیه مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه و هیئت های مذهبی شهرستانهای سراسر استان که برای خدمت رسانی به این گردهمایی بزرگ عاشورایی آمادگی دارند استقبال می کنیم.

مدیر کل بهزیستی یاد اور شد : به منظور ترویج فرهنگ مشارکت‌های مردمی( پویش حریم عشق) نیز درسطح استان اجرا خواهدشد   و خیرین  عزیز می توانند به منظور مشارکت در این امر خیر و  خدمات رسانی به زائرین کربلای معلا ، کمک های غیر نقدی  خود را به ادارات و مجتمعهای بهزیستی در سراسر استان و کمکهای نقدی خود را  به شماره کارت مجازی۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ و شماره شبایIR ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان نزد بانک مرکزی با شناسه واریز ۳۰۶۰۳۴۵۵۷۱۳۱۵۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰ و یا  از طریق  کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵*  واریز کنند.
 

گفتنی است در این جلسه روسای شهرستانهای میزبان ضمن بیان نیازمندیهای  مواکب ،گزارشی از اقدامات صورت گرفته تا کنون را بیان کردند.

کد خبر 63936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد