تجلیل از کارکنان آزاده اداره کل بهزیستی استان مازندران

مراسم تجلیل از کارکنان و بازنشستگان آزاده بهزیستی استان همزمان با ادارات بهزیستی سراسر کشور با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هستند، گفت: ۲۶ مرداد روز بازگشت پیروزمندانه رزمندگانی است که  در راه دفاع از کشور با ایثار و فداکاری در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز ما رشادتهای آنان را ارج می نهیم و همواره قدردان ایستادگی و پایمردی این سر افرازان هستیم.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی های دلیرمردانی هستیم که از جان خود مایه گذاشتند و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به نشانه سرافرازی به اهتزاز درآورند.

مدیرکل بهزیستی مازندران ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بسیار مهم دانست و ادامه داد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ، ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران و انتقال این ارزشها به جوانان  می تواند به اقتدار و امنیت کشور منجر شود.

شایان ذکر است؛ بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران طی مراسمی مدیرکل بهزیستی مازندران از کارکنان و بازنشستگان آزاده بهزیستی استان با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 63919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد