برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان : نباید در بحث اشتغال تمام توان خود را در ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان صرف کرد و نیازمند آن هستیم بیش از پیش در بخش کارفرمایی و دیگر موضوعات تلاش کنیک .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای اداری به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در محل سالن شهید فیاض بخش و با دستور کار مسکن و اشتغال مددجویی برگزار شد.

محمود منطقی مدیرکل در ابتدای این دیدار ضمن خداقوت و تقدیر از زحمات و خدمات پرسنل بهزیستی استان علی الخصوص اعضای شورای اداری ابراز داشتند : هدف ارائه خدمات به جامعه هدف در بهزیستی استان نتیجه مطلوب و رسیدن به خواست ها و رفع مشکلات مددجویان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده در نهضت ملی مسکن افزودند : یکی از بهترین زمان ها برای خانه دار شدن جامعه هدف نهضت ملی مسکن است که باید حداکثر استفاده را از این فرصت داشت تا بتوان گام های پایداری در این موضوع برداشت.

منطقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشتغال مددجویی و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف گفتند : نباید در بحث اشتغال تمام توان خود را در ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان صرف کرد و نیازمند آن هستیم بیش از پیش در بخش کارفرمایی و دیگر موضوعات تلاش و راهکارهای مورد نظر بررسی و اجرایی شود.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزودند : ارائه خدمات در بهزیستی هیچ وقت منوط به ساعت اداری نبوده و نخواهد بود، پذیرش افراد ، ساماندهی و ... در ۲۴ ساعت شبانه روز سندی بر تلاش های همکاران ما در بهزیستی است و ارسال شیوه نامه مدیریت شبانه نیز در همین راستا و ساماندهی این موضوع است که تاکید بر ارائه خدمات به گروه های هدف، پذیرش و تکریم ارباب رجوع در ساعات غیر اداری دارد و رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی و همکاری درون سازمانی ، بین بخشی و دستگاه های اجرایی دیگر دارد.

دکتر منطقی با تاکید بر نظارت بر مراکز تحت نظارت طبق قوانین و دستورالعمل های بالا دستی با نگاه تعامل و همکاری با شرط ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تصریح کردند : خط قرمز بهزیستی مددجویان تحت حمایت و به ویژه افراد مقیم در مراکز است و هیچ هدف جزء ارائه خدمات مطلوب به ایشان وجود ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر هزینه کرد اعتبارات به قید زمان و طبق قوانین و استفاده از تجربیات گذشته و آینده نگری در تخصیص اعتبارات افزودند : یکی از موارد قابل پیگیری توسط معاونین، روسای ستادی و شهرستانی پیگیری و اجرای مصوبات کمیسیون ها، جلسات و تفاهم نامه ها است انتظار می رود همکاران ارجمند تا حصول نتیجه مصوبات را پیگیری و گزارش نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود بر اجرای قوانین و مقررات اداری تاکید و رعایت این قوانین توسط کلیه پرسنل را لازم الاجرا دانسته و با تاکید بر این موضوع به معاونین، روسای ستادی و شهرستانی که در اجرای دستورالعمل های اداری نباید در بین پرسنل تفاوتی قائل شد و همکاران در برابر قانون یکسان هستند و الویت در سیستم اداری سلامت اداری می باشد.

کد خبر 63914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد