دیدار مدیرکل بهزیستی استان تهران با امام جمعه نسیم شهر

مدیرکل بهزیستی استان تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه نسیم شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ سمانه زمانی که در قالب چهارمین برنامه جهادی قرار به زیستی به شهرستان بهارستان عزیمت کرده بود با امام جمعه نسیم شهر دیدار و با وی در خصوص موارد مشترک کاری به بحث و گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن تشکر از سازمان بهزیستی و همچنین افراد شاغل در آن به ویژه در شهرستان بهارستان که تمام تلاش خود را برای زدودن چهره فقر و همچنین ایجاد و برقراری رفاه جامعه هدف در این سازمان در خصوص در نسیم شهر به کار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: تلاش کنیم دست در دست یکدیگر مشکلات و مسائل مردم را کم کرده و در راه استیفای حقوق حقه همه شهروندان در کنار یکدیگر گام برداریم.

امام جمعه نسیم شهر با بیان اینکه تمام اهتمام خود را برای حل موضوع زمین یک هزار و ۶۶۰ متری متعلق به بهزیستی در روستای اورین به کار خواهد بست، اظهار داشت: بنده همان گونه که در خطبه های نماز جمعه بارها اشاره کرده ام، صیانت و حراست از بیت المال و حقوق مردم به عنوان اولویت های کاری همیشه مورد اهتمام است و در این موضوع خاص نیز تمام تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق سازمان بهزیستی و افراد عضو آن به کار خواهم بست.

سمانه زمانی نیز با تشریح اقدامات بهزیستی و روند برگزاری برنامه جهادی قرار به زیستی، ائمه جمعه را پدر معنوی هر منطقه خواند و اظهار داشت: اگر حمایت‌های ائمه محترم جامعه نباشد ما نمی‌توانیم نسبت به مشکلات جامعه هدف خود اشراف پیدا کرده و در راه حل آنها قدم برداریم.

زمانی در ادامه به مسئله ضرورت استفاده بیشتر از تریبون مقدس نماز جمعه برای معرفی سازمان بهزیستی و خدمات آن به مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: محبت و خوبی در انسان ها فطری است و سازمان بهزیستی تلاش دارد که این محبت و خوبی را رشد داده و بیش از گذشته تبدیل به ارزش کند و برای انجام این مهم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است که تریبون مقدس نماز جمعه به واسطه جایگاه رفیعی که دارد می تواند در این موضوع به سازمان بهزیستی کمک شایانی را انجام دهد.

گفتنی است؛ در این دیدار فرجعلی خزائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان و خدامعلی نورانی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران نیز گزارش کارهای انجام شده در حوزه شهرستان بهارستان و نسیم شهر در حیطه سازمان بهزیستی را ارائه کردند.

کد خبر 63883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد