گناوه | جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان گناوه برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان گناوه به ریاست مهدی حاجیانی معاون فنی و عمرانی فرماندار ، و با حضور خدیجه دشتی بخشدار مرکزی ، ضرغام محمدی بخشدار بخش ریگ ، یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی و دیگر دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای جلسه مهدی حاجیانی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه از دستگاههای اجرایی خواستار شد تا مطابق قانون و دستورالعمل ها نسبت به برطرف کردن مشکلات تردد معلولین و جانبازان اقدام نمایند و درصورت وجود رمپهای غیر استاندارد اصلاح و متناسب با شرایط خاص معلولین تغییر داده شود .

در ادامه یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی که تا کنون همکاری لازم را با اداره بهزیستی که بعنوان دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی می‌باشد را داشته و از مجموعه شورای شهر گناوه همچنین شهردار شهرستان که بصورت مداوم پیگیر برطرف کردن موانع معماری شهری ویژه معلولین هستند تشکر کرد.

خرم نژاد گفت: معلولین مطابق قانون حق استفاده برابر با دیگر افراد جامعه از خدمات را دارند و این مهم مستلزم اجرای قانون مناسب سازی می‌باشد و خواستار اجرای قانون شد .

کد خبر 63881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد