شورای اداری بهزیستی مازندران برگزار شد

شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، اعضای شورای اداری و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اداره کل بهزیستی مازندران؛ محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر و قدردانی از ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در بهزیستی استان، گفت: استان مازندران در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات یکی از برترین استان های کشور محسوب می شود.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه باید بستر مناسب برای اقشار ضعیف و جامعه هدف جهت دریافت خدمات دولت و سازمان بهزیستی فراهم شود.
وی به تاکید مقام معظم رهبری و دولت بر خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: قانون، دستگاه‌ها ، خیرین و سمن ها همگی منابعی هستند که می‌توان از ظرفیت آنان در رفع نیازهای جامعه هدف استفاده کرد.
امیری اداره پذیرش و هماهنگی را پیشانی سازمان دانست و ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر باید صف اول ارائه خدمات را تقویت کنیم تا فرصت کافی برای معاونتهای تخصصی و کارشناسان فراهم شود.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی باید دانش، مهارت و تجربه کافی داشته باشند، گفت: تدوین و ابلاغ شیوه ‌نامه‌های مربوط به دستورالعمل‌های به روزرسانی شده با راه ‌اندازی کارگروهای تخصصی، ویژگی های شخصیتی کارکنان ستاد پذیرش و هماهنگی از عوامل موثر در تسهیل خدمت رسانی به جامعه هدف می باشد.
وی بر توانمندسازی جامعه هدف تاکید کرد و افزود: صبوری ، خوشرویی ، پیگیری امور مددجویان و پاسخگویی به گروه های هدف می تواند موجبات رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کند.

کد خبر 63857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد