تجلیل از کارکنان آزاده اداره کل بهزیستی استان اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه"سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن اسلامی"، مدیرکل بهزیستی استان ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با "پرسنل آزاده " سازمان؛ با اهدای لوح سپاس از تلاش و فداکاری های این عزیزان در دوران اسارت و دفاع از میهن عزیزمان تقدیر کرد.

 حامد رضایی با اشاره به رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی و ایثار و از خود گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی در دفاع از ملت و کیان خود گفت : حقیقتا" سالهای پرافتخار جنگ تحمیلی و مبارزات و ایثار رزمندگان وصف ناپذیر و قابل تامل می باشد.

 مدیر کل بهزیستی استان افزود : همه ملت و مردم همیشه در صحنه استان مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی های ایثارمردانی است که از جان مایه گذاشتند و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به نشانه سرافرازی  به  اهتزاز درآورند.

رضایی آزادگان میهن اسلامی را طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) الماسهای درخشان در میان ملت وآحاد جامعه وگوهرهای بازیافته از ذخیره نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

همچنین وی یادآورشد: پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان و انتقال این ارزشها به جوانان  می تواند به اقتدار و امنیت میهن وکشور اسلامی مان منجر شود.

درپایان با  اهداء  لوح تقدیر از  مقام  شامخ  آزادگان سرافراز سازمان  تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 63855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد