شهر تهران| برگزاری سومین جلسه قرارگاه اجتماعی 

سومین جلسه قرارگاه اجتماعی با هدف ضرورت توجه هرچه بیشتر دستگاه ها و نهاد ها با هدف بررسی کاهش آسیب های اجتماعی و تبادل نظر در شهرداری منطقه ۱۸ شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ نمایندگانی از نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله: نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، قوه قضاییه، دادگستری، شهرداری، پلیس راهور، سازمان برق و سپاه پاسداران در این جلسه حضور داشتند و در خصوص ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله معتادان متجاهر، راه اندازی گرم خانه ها، متکدیان، روشنایی معابر با آسیب پذیری بالا و همچنین مناطق امن شهری تبادل نظر داشتند.

همچنین مرکز شهید ذوالفقاری بر همکاری هرچه بیشتر در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی برای عموم مردم را با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی و با هدف آگاه سازی جامعه از آسیب های اجتماعی در اولویت قرار داد.

در پایان شناسایی کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد فاقد مجوز قانونی مورد نظر قرار گرفت که پس از دریافت دستور قضایی و شناسایی توسط نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی این مراکز جهت اخذ مجوز و فعالیت قانونی طبق ضوابط سازمان بهزیستی مساعدت لازم برای صدور پروانه انجام شود.

کد خبر 63846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد