آزادگان اسطوره های ایستادگی و پایداری

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی آزادگان را اسطوره های ایستادگی و پایداری در شرایط سخت، با اتکا به ایمان الهی خواند.

دکتر صحاف در آیین تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته بهزیستی استان که همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور فرمانده بسیج کارمندی شهید دستغیب برگزار شد ؛ زحمات آنان را غیر قابل جبران توصیف کرد و ابراز داشت : مقاومت آزادگان، این اسوه های مقاومت در اسارت دشمنان بعثی قطعا در درگاه الهی جایگاهی والا داشته و صبوری خانواده های آنان را بسیار ارزشمند دانست و با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل کرد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد :

۲۶ مرداد یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است ؛ که شاهد حضور آزاد مردانی بودیم که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت  ورزیدند  تا  در  بازگشت  به  ایران اسلامی   در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق   و نمونه‌ای   برای   صلابت  و  استقامت   مردان   و   زنان   ایران اسلامی باشند.


آزاده  سرافزار جناب   آقای  میر  حمزه  نظیری 

 
با سلام و احترام


   صبر، صلابت و بصیرت شما آزاده ارجمند و خانواده صبور و گرانقدرتان بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاقی و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در جامعه است که شایسته سپاس است.
     بی تردید تاریخ کشور عزیزمان مقاومت و ایثار آزادگان سر افراز را هرگز از یاد نخواهد برد. بسی مایه فضیلت است که جانفشانی هایتان را ارج نهیم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.
امید است همواره در سایه حکومت امن الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر سلامت و سرفراز باشید.

            دکتر فرگل صحاف
  مدیر کل  بهزیستی استان آذربایجان شرقی

کد خبر 63811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد