شهریار| نشست صمیمی با فرزندان شبه خانواده 

 علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان شهریار به همراه کارشناس مربوطه با فرزندان شبه خانواده پسران و دختران دیدار و گفتگو کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ علی اکبر پولیکی در این نشست صمیمی و معنوی ضمن تسلیت ایام محرم، آموزش و تجربه زندگی در مراکز شبه خانواده بهزیستی برای فرزندان کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و فاقد سرپرست غیرمؤثر را مهم عنوان کرد.

مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان شهریار فراهم کردن شرایط آموزش مهارت های زندگی، شناساندن این عزیزان با اهداف و زندگی ائمه اطهار، آموزش ارزش های انسانی و اخلاقی، تحصیل و مشارکت اجتماعی فرزندان، ایجاد حس امید به آینده و رسیدن به این سطح از رشد معنوی و تربیتی در فرزندان را از جمله برنامه های انجام شده در مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی ذکر کرد.

وی در ادامه به بیان اهداف امام حسین(ع) و خاندان باوفایش در ظهر عاشورا پرداخت و در ادامه افزود: چه زیباست این سخن که اگر زینب(س) نبود نامی از امام حسین(ع) و قیامش باقی نمی ماند زیرا حضرت زینب(س) بود که توانست پیام رسان واقعه عاشورا باشد.
 
گفتنی است؛ دختران و پسران ساکن در این مراکز نیز به بیان علاقه مندی خود به امام حسین(ع) و خانواده ایشان و خاطرات سفر به مشهد مقدس و نیز آرزوها و تصمیمات خود برای آینده پرداختند و در ادامه درخواست های خود را از مسئول امور اجتماعی وکارشناس این حوزه مطرح کردند.

کد خبر 63787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد