آیین تجلیل از آزادگان سرافراز بهزیستی استان قزوین برگزار شد

به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، مراسم تجلیل از آزادگان بهزیستی استان قزوین با حضور آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری ، دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان ، نماینده بنیاد شهید ، پرسنل و آزادگان بازنشسته و شاغل بهزیستی در نمازخانه اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، مراسم تجلیل از آزادگان بهزیستی استان قزوین   با حضور آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری ، دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان ، نماینده بنیاد شهید ، پرسنل و آزادگان بازنشسته و شاغل بهزیستی در نمازخانه اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا  با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آزادگان شاغل و بازنشسته بهزیستی قدردانی شد .

متن پیام تقدیر دکتر دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان  به شرح ذیل می باشد؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

۲۶ مرداد در تقویم کشور به یمن ورود آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به نام  روز آزادگان نامگذاری شده است . یقینا تاریخ کشور عزیزمان شکوه بی بدیل اسوه های صبر و مقاومت و شوق بی پایان رجعت آزادگان سرافراز را هرگز از یاد نخواهد برد و تا تاریخ باقیست، بردباری و شکیبائی در آزادگان سرافراز ، معنا می شود . 

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن این روز فرخنده خدمت شما آزادگان سرافراز ، با جهانی مشحون از مباهات به آزادمردی ها ، ایثارو فداکاری های آزادگان که الگویی شایسته برای جوانان میهن اسلامی مان است ، صمیمانه تشکر می نمایم و با امید به اینکه لحظه لحظه های زندگی شما دلاوران مشمول نسیم رحمت پروردگار متعال واقع گردد ، مراتب قدردانی خود را از همکاریهای صمیمانه شما عزیزان در ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف سازمان بهزیستی ابراز داشته و از درگاه قادر متعال ، موفقیت ، تندرستی و کامیابی حضرتعالی را آرزومندم

کد خبر 63782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد