جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی در قالب قرار به زیستی در بهارستان

مدیرکل بهزیستی استان تهران در قالب برنامه جهادی قرار به زیستی با حضور در شهرستان بهارستان جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در چهارمین قرار به زیستی استان تهران که در شهرستان بهارستان برگزار شد، حضور یافت.  

زمانی در این جلسه، خدمت به مردم را فرصتی مغتنم شمرد و خاطرنشان کرد: باید قدردان این نعمتی باشیم که خدا به مردم ارزانی داشته است.

وی بهزیستی را دارای طیف های گسترده ای از وظایف و تکالیف معرفی کرد و اظهار داشت: از نوزادی تا سالمندی در حوزه فعالیت ها و برنامه های این سازمان قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه حوزه نظام سلامت اجتماعی زمانی به خوبی پیش خواهد رفت که همه دستگاه ها پای کار باشند، اذعان داشت: در حل و فصل مباحث اجتماعی توفیق پس از حضور  و همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی به دست می آید.

وی با این توضیح که ساماندهی آسیب اجتماعی زمانی بر عهده بهزیستی قرار می گیرد که به جرم تبدیل نشده باشد، تصریح کرد: فعالیت و خدمات بهزیستی بسیار متنوع و نیازمند همیاری و مساعدت همه دستگاه های اجرایی است که قانونگذار برای ادارات، تکالیف و وظایف را مشخص کرده است.

کد خبر 63768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد