پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

بر ماست که صبر و پایمردیشان را بستائیم و از اعماق وجودمان قدردان حماسه آن رادمردان ماندگارِ تاریخ پرشکوه سرزمین سرافراز ایران باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان دکتر ولی اله نصر مدیرکل با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سال روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت، متن پیام  به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت ومشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نموده اند. بر ماست که صبر و پایمردیشان را بستائیم و از اعماق وجودمان قدردان حماسه آن رادمردان ماندگارِ تاریخ پرشکوه سرزمین سرافراز ایران باشیم.

اینجانب با نثار درود و سلام بر ارواح پاک همه شهیدان به‌ویژه آزادگان شهید، ۲۶ مرداد سال روز بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به این اسوه های صبر و مقاومت و خانواده های گرانقدرشان و بالاخص همکاران آزاده شاغل در بهزیستی استان، خانواده معزز شهدا، ملت بزرگ ایران به ویژه اهالی شریف و ایثارپیشه ی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای همگان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

دکتر ولی اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 63767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد