قروه | تشکیل سومین جلسە شورای هماهنگی مبارزە با مواد مخدر

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار شهرستان قروه ، شهردار ، رئیس و کارشناس پیشگیری بهزیستی و جمعی از رٶسای ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

بە گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این جلسه ابتدا سیروس ملاویسی ؛ رئیس بهزیستی قروه و دبیر شورا ، به موضوع راه اندازی گرمخانه بر اساس میزان اهمیت آن در سطح شهرستان پرداخت . 

همچنین خلیل فعله گری ؛ فرماندار قروه با تأکید بر نیاز ویژە شهرستان بە چنین مکانی ، از دستگاە های متولی امر خواست تا در اسرع وقت مکان گرمخانە را مشخص و آن را راەاندازی نمایند .

فعله گری در ادامه ، از دانشگاه ها و ادارات متولی امور فرهنگی از جمله : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش درخواست نمود تا در حوزه فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر ، فعالیت های خود را برجسته تر نمایند .

قروه | تشکیل سومین جلسە شورای هماهنگی مبارزە با مواد مخدر

در بخش بعدی این نشست ، خسرو عزتی ؛ شهردار قروه ضمن بیان اینکه مکانی در سطح شهرستان جهت ایجاد گرمخانه در نظر گرفته شده است ، گفت : به زودی جهت راه اندازی این مکان اقدام خواهیم کرد . 

گفتنی است بهزیستی قروه موظف گردید تمهیدات لازم جهت اجرای ضوابط قانونی در زمینه احداث گرمخانه را انجام داده و فرمانداری نیز بر این فعالیت ها نظارت نماید .

همچنین در این جلسه در خصوص وضعیت قلیان سراهای فاقد مجوز ، کمپ های ترک اعتیاد ، شناسایی اشخاص و اماکن توزیع مواد مخدر بحث و تبادل نظر گردید .

در پایان جلسه ، مسئولین برخی از ادارات گزارشی از فعالیت های انجام شده در هفته مبارزه با مواد مخدر را ارائه نمودند .


منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 63753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد