پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان

دکتر مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی، سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن عزیز اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


این روز بزرگ(۲۶ مردادماه)، یادآور بازگشت غرورآفرین و سر افرازانه مردان و زنان آزاده ‏ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان با سر افرازی هم چون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن اسلامی بازگشته و به شرف افتخار آزادگی نائل شدند و فرصت مغتنم و ارزنده ای برای تقدیر و پاسداشت مقام والای این اسوه های استقامت است.

آزادگان در طول دوران اسارت ، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه و با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» ، با کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت مبارزه کردند و با صدای رسا ، آزادی و استقلال میهن را سر دادند ودر راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

اینجانب این روز عزیز را به محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه همکاران آزاده بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان و خانواده معزز شان که صبورانه رنج دوری را تحمل کردند آرزوی سلامتی و سعادت و توفیق روز افزون دارم.

 



دکتر مهران کریمیان
مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 63748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد