بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم راستا در مسیر  خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین

در راستای هم افزایی و گسترش زمینه‌ همکاری های مشترک ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مریم علیمرادی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان با حضور در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با دکتر منوچهر دانشمند مدیرکل این مجموعه در زمینه توسعه و گسترش زمینه‌ همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت  و فرصت های موجود در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار ضمن معرفی خدمات و فعالیت های سازمان در حوزه های مختلف به تشریح  چالشها و مشکلات در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف پرداخت و اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی افراد تحت حمایت ، سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی می توانند با سازمان بهزیستی در جهت رفع مشکلات خانواده های تحت پوشش در زمینه های ساخت ،احداث و تعمیر مسکن، اشتغال زایی ، تامین جهیزیه و ... همراه و همدل باشند.

وی افزود: هم افزایی ، تعامل و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  می تواند بخش عمده و قابل توجهی از نیازمندی‌ها و مشکلات جامعه هدف را مرتفع نماید.

منوچهر دانشمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  استان هرمزگان نیز در ادامه توجه به خانواده های کم برخوردار و زدودن زنگار فقر و محرومیت از چهره نیازمندان و محرومان را از وظایف و مسئولیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برشمرد و ضمن اعلام آمادگی کامل در جهت خدمت رسانی  به افراد تحت پوشش بهزیستی ، این خدمت رسانی را مایه افتخار و مباهات ستاد اجرایی دانست.

کد خبر 63746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد