شهرستان بوشهر | ۱۳۰ پرونده کمیسیون پزشکی در بهزیستی شهرستان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت

آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۳۰ پرونده در بهزیستی اینشهرستان توسط کارشناسان تخصصی کمیسیون پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ،کمیسیون پزشکی  تشخیص نوع و شدت معلولیت با حضور رییس  و اعضاء کمیسیون در دفتر مدیریت بهزیستی  شهرستان بوشهر برگزار شد.

آرزو منوچهری عنوان داشت: با تشکیل به موقع و صحیح کمیسیون های پزشکی و توانبخشی با حضور اعضاء تخصصی و کارشناسان بهزیستی می توان ارائه خدمات را هدفمند و در چارچوب قانون و رعایت عدالت برای جامعه هدف انجام داد.

 مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه معلولیت ها به ۶ گروه عمده و شایع از جمله اختلالات جسمی، حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی گفتاری، اعصاب و روان و چند معلولیتی تقسیم بندی می شوند، تصریح کرد: شدت معلولیت هر گروه در چهار سطح، خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید توسط پزشکان و کارشناسان کمیسیون پزشکی با ارائه مستندات از سوی مددجویان تشخیص داده خواهد شد تا فرایند بهتر و تخصصی تر توسط کارکنان تخصصی بهزیستی جهت ارائه به جامعه هدف در دستور کار قرار گیرد..

منوچهری در پایان  یاد آور شد  که به فضل خدا فرایند برگزاری کمیسونهای پزشکی هر هفته در مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر واقع در خیابان فاطمیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 63741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد