تقدیر مدیرکل بهزیستی کردستان از آزادگان

سه شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری ، مدیرکل بهزیستی کردستان طی نشست صمیمانه ای از آزادگان بازنشسته سازمان تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، نشست صمیمانه ای با حضور مدیرکل بهزیستی کردستان ، رئیس اداره نیروی انسانی و پشتیبانی  ، مسئول امور ایثارگران ، مسئول روابط عمومی و تعدادی از بازنشستگان آزاده بهزیستی استان در محل مدیریت برگزار شد .

تقدیر مدیرکل بهزیستی کردستان از آزادگان

در این دورهمی حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت : این آزادگان ، شهداء و ایثارگران هستند که تکلیف و دین ما را سنگینتر می نمایند و جای تأسف است که ما بیگانه ایم با قداست ، زحمات و فداکاری های آنان .

رسولی گفت : آزادگان و ایثارگران از زمان شروع جنگ تحمیلی تا به امروز با رشادتها ، جانفشانی ها و فداکاری های خود نسبت به وطن نشان دادند که تاب بی حرمتی به ناموس و شرف و وطن را نداشته و حاضرند تا پای جان دفاع کنند تا وجبی از خاک ایران را به دشمن تقدیم ننمایند .
 تقدیر مدیرکل بهزیستی کردستان از آزادگان

مدیرکل بهزیستی کردستان بیان کرد : این ایثارگران ، شهداء و جانبازان بودند که در صف اول جنگ قد علم کردند تا خانواده و مملکتشان ایمن بمانند .

در حاشیه این نشست صمیمانه ، آزادگان به بازگویی خاطرات جنگ و اسارت پرداخته و از دغدغه ها ، نگرانی ها ، معضلات بیکاری فرزندان و سختی های متحمل شده در دوران اسارت گفتند .

تقدیر مدیرکل بهزیستی کردستان از آزادگان

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاش های مستمر و بی چشم داشت آزادگان بازنشسته سازمان تقدیر شد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 63737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد