پیام مدیر کل به مناسبت سالروز  بازگشت آزادگان

محمد مهدی شاهقدمی با صدور پیامی ۲۶ مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز و به ویژه آزادگان اداره کل بهزیستی استان و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  متن پیام  به شرح زیر است:

روز۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ میهن اسلامیمان ایران شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند. صلابت، ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه استکبار جهانی نشان داد. آزادگان عزیز با تأسی از حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام و انقلاب را در جهان دربند استکبار و ستم معنا نمودند.

روز باشکوه بازگشت افتخارآفرین و پرمهر و با صلابت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم و بر سیره آنان در ایثار و ایثارگری در بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت فخر می‌ورزیم. بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است.

در این روز بزرگ و به یاد ماندنی شأن و منزلت همه آزادگان عزیز به ویژه آزادگان  اداره کل بهزیستی  استان و خانواده‌های گرانقدرشان که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی رنج اسارت را به جان خریدند و همچنین یاد و خاطره همه آزادگان شهید را گرامی می‌داریم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 63730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد